Zajímá vás víc? Podívejte se na nejčastější dotazy.

Nechte nám číslo, zavoláme zpět  |  Přihlásit
Ověřte si dostupnost
Nechte nám telefonní číslo, zavoláme zpět:
Zadejte vaše tel. číslo
Zajímá vás víc? Podívejte se na nejčastější dotazy

Internet

Jak zjistím, jestli je služba dostupná na mojí adrese?Odpověď
Dostupnost služby si můžete ověřit hned teď online nebo nás můžete kontaktovat nonstop na telefonním čísle 211 151 211.
Co budu všechno potřebovat?Odpověď
Veškerá potřebná zařízení dodáme. Pro správné fungování služby potřebujete router, který vám zapůjčíme zdarma nebo pronajmeme (WIA Optika mini).
Kdo mi službu nainstaluje?Odpověď
Službu vám nainstaluje náš technik, který vše předvede a vysvětlí. Internet i televizi si můžete užívat ihned po instalaci.
Na čem závisí rychlost služby?Odpověď
Služba je realizována prostřednictvím optického vlákna, které končí přímo ve vašem bytě. Přenosová kapacita je až 1 Gbit/s, je to však rychlost, kterou většina současných zařízení zatím neumí plně využít, dokonce ani změřit. Vaše zařízení (notebooky, PC, telefony) budou převážně připojeny prostřednictvím bezdrátového WiFi, které takto vysokou rychlost není technicky schopno přenést. Pro skutečné využití kapacity služby je nutné připojit počítač síťovým kabelem přímo do zákaznické jednotky. I tak ale bude reálná přenosová rychlost dosahovat několika stovek Mbit/s. Limitem bude výkon vašeho počítače.

Při běžném používání to pro vás znamená, že si budete moci užívat extrémně svižného a stabilního internetu, rychlého stahování, plynulého videa bez jakéhokoliv zasekávání.

Televize

Co je to služba WIA TV?Odpověď
WIA TV představuje digitální televizi s nejrůznějšími vychytávkami, které vás budou bavit - zpětné zhlédnutí až 7 dní, nahrávání pořadů 50 hodin, až 165 televizních kanálů, sledování na televizní obrazovce, mobilu, tabletu i počítači.
Jak mohu sledovat WIA TV na počítači, tabletu a telefonu?Odpověď
Pro sledování na počítači můžete použít libovolný prohlížeč v jeho aktuální verzi. Použijte odkaz tv.wia.cz a přístupové informace, které jsme vám zaslali při aktivaci služby. Aplikace pro zařízení s Android a IOS jsou ke stažení na Google Play a App Store pod názvem WIA TV.
Na kolika zařízeních mohu sledovat WIA TV?Odpověď
K jednomu účtu lze zaregistrovat najednou 2 hlavní zařízení (SmartTV/AndroidTV/Apple TV/set-top box) a 3 zařízení mobilní vč. webu. Současně, v danou chvíli, můžete sledovat na 2 zařízeních.
Jak funguje nahrávání?Odpověď
Pokud máte u účtu povoleny nahrávky, můžete na kanálech a pořadech, které umožňují zpětné přehrávání, nechat nahrát vybraný pořad. Ten bude po odvysílání k dispozici pro přehrání z vašeho zařízení.

Počet uložených nahrávek u vašeho účtu je omezen 50-ti hodinami záznamu. Po dosažení limitu je potřeba některé nahrávky vymazat, aby bylo možné dále nahrávat.

Systém umožňuje nahrávání seriálů. Funguje tak, že dá pokyn pro nahrání dostupných dílů seriálu. Jednotlivé díly jsou pak běžnými nahrávkami.
Může se struktura programů měnit?Odpověď
Ano, v průběhu času je struktura a množství programů upravováno podle aktuálních požadavků a smluvních podmínek.

Ostatní

Co to je a jak funguje služba WIA Bezpečný internet, budu si muset něco instalovat?Odpověď
WIA Bezpečný internet představuje zabezpečení vašeho počítače, notebooku, tabletu či mobilního telefonu před bezpečnostními hrozbami, jako např. viry, malware, trojské koně, spyware nebo stránky, které se od vás snaží podvodně vylákat osobní údaje (phishing). Služba pracuje stejně dobře pro přístup z prohlížeče, tak i pro ostatní aplikace používající připojení k internetu.

Služba funguje pouze v rámci přípojky, na které je aktivována a se správným nastavením DNS serverů. Pro funkčnost služby není potřeba instalace žádného dodatečného programu nebo aplikace, vše zajistíme automaticky prostřednictvím bezpečných DNS serverů.
WIA Bezpečný internet - mám nastaveno vše správně?Odpověď
Nastavení DNS - klikněte na tuto testovací blokační stránku a pokud se vám objeví varování, je nastavení DNS serverů v pořádku. Pokud stránka není dostupná, je pravděpodobně zapotřebí nastavit DNS servery. Kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu (225 372 055), kde vám poradíme se správným nastavením.

Jiná než vaše domácí síť - služba WIA Bezpečný Internet je přístupná jen přes vaše připojení, na kterém máte službu aktivovánu. Pokud jste připojeni přes mobilní data nebo přes jinou než domácí síť, nemůžeme bohužel službu ochrany na těchto připojeních zajistit.
Mohu přerušit používání služby?Odpověď
Ano, službu můžete přerušit jednou ročně na dobu max. dvou měsíců. Je potřeba nás o tom jen informovat nejpozději 14 dní před plánovaným začátkem přerušení, a to vyplněním formuláře v uživatelském portálu my.wia.cz. Požadavek můžete kdykoliv zrušit v uživatelském portálu nebo na naši zákaznické lince. V průběhu přerušení vám nebudeme službu poskytovat ani účtovat a tato doba se nezapočítává do minimální doby užívání služby.
Jak fungují věrnostní slevy?Odpověď
Věrnostní slevy poskytujeme stálým zákazníkům, kteří využívají naše služby bez přerušení (z důvodu neplacení) déle než 1 rok, a to ve výši 5% z účtované částky. V případě jsou s námi déle než 2 roky, získají ve 3. a dalších letech slevu 10%. Věrnostní slevu není možné kombinovat v případě pořízení služby v rámci akční nabídky za zvýhodněnou cenu.
Jak získat měsíc zdarma za nového zákazníka?Odpověď
Pokud jste náš stávající zákazník a doporučíte nám nového, který si službu pořídí, obdržíte od nás po spuštění jeho služby 1 měsíc zdarma vámi využívané kombinace služeb zdarma. Máte nového zájemce o internet s televizí od WIA? Kontaktujte nás na 211 151 211.

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás.